Įmonė toliau kryptingai vystydama kėlimo įrenginių techninio aptarnavimo ir remonto darbų veiklą įsidiegė Serviso modulį CRM sistemoje.
Serviso darbuotojai yra aprūpinti mobiliais įrenginiais, kuriuose matomi jiems priskirti darbai. Vykstant pas klientą programėlėje pradedamas skaičiuoti kelionės laikas, o atvykus į vietą fiksuojama darbo pas kliento pradžia. Vadybininkas planuoja ir valdo aptarnavimo kreipinius nuo pirminės registracijos iki užsakymo uždarymo. Aptarnavimo procesą esame suskirstę į etapus, kiekvienam iš jų numatytas didžiausias dienų skaičius per kurį reiktų pereiti į kitą etapą. Pagal tai aptarnavimo tarnybos darbą koordinuojantis specialistas gali efektyviau valdyti visų darbuotojų judėjimą ir darbų eiliškumą.
Programoje galima įkelti vaizdinę medžiagą apie problematiškas krano vietas. Tai padeda aiškiau suprasti problemas, matyti detales, kurias reikia užsakyti ir esant reikalui efektyviau suteikti nuotolinę pagalbą. Baigus darbus sukuriamas elektroninis darbų atlikimo aktas. Klientui aktą pasirašius liečiamame ekrane, jis persiunčiamas klientui į elektroninį paštą.
Suprasdami, kokia didelė nepertraukiamo kėlimo įrenginių veikimo reikšmė yra mūsų klientų sėkmei, didelį dėmesį skiriame šios įrangos profilaktikai. Patikros metu serviso specialistas mato visą tikrinimo planą mobiliame įrenginyje.
UAB Baltic Cranes Industry ryšiams su klientais palaikyti naudojasi Suite CRM sistema, kurią palaiko ir naujus sprendimus realizuoja UAB Mokas IT.